Salgskvalificering

Undskyld, men det er altså ikke relevant for mig? Det er en kedelig indledning til en salgsdialog, der tydeligt kan ses på konverteringsraten. Vi hjælper med at kvalificere nye, eksisterende og tidligere kunder, så salget løftes og kundeoplevelsen forbredres. Både for dem der henvender sig, og dem der henvendes til.

  • Kvalificering af emner
  • Kvalificering af henvendelser


Kompetencer

Kvalificering af emner

Skal der rekrutteres nye kunder, sælges mere til eksisterende eller vindes tabte tilbage, så starter øvelsen altid med velkvalificerede emnedata. Er der orden i emnedata, så følger konverteringsraten som regel med. Vi hjælper med at kvalificere emner på tværs af kanaler, salgssystemer og datasæt - både i realtid og i rette tid.
“Fra komplekse integrationer til indviklede dataprocesser. Datastack løser det hele hurtigt, professionelt og målbart.”
undefined
Thomas Emil Mortensen
Senior Lead Manager, Telenor

Kompetencer

Kvalificering af henvendelser

Hvem er nu det fra Ring mig op formularen. Og hvem er det fra Hør mere pop-up’en. Og fra påskekampagnen og sommerkampagnen. Data er ofte sparsomme, når personen bag en henvendelse skal findes. Vi hjælper med at skabe de bedste forudsætninger for salg og service ved at identificere personen bag og tilføje de ekstra informationer, der er relevante for sælgeren.
“Vi har løftet salget og fjernet manuelle processer. Resultatet er tydeligt. Øget omsætning og lavere omkostninger.”
undefined
Henrik Deleuran
Managing Partner, Care Pension & Forsikring A/S

Siger du, at du allerede er kunde? Nej, her står tydeligt, at du er et lead.

Det er ikke nemt at sælge. Især uden de rette informationer. Der bruges meget krudt på at genere emner, og det ser ganske godt ud på et dashboard, men hvem er det egentlig, at sælgeren ender med at få i røret. Salgskvalificering flytter salgsdialogen fra blind dating til perfect matchmaking, og det kan mærkes i både den ene og den anden ende af røret - og på konverteringsraten selvfølgelig.