Case: Call me
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Udvikling og implementering af salgsløsning løfter konverteringsraten ved automatisk at distribuere kunde- emner, der ikke konverterer via telesalg, til display-retargeting og email-marketing.
- Etablering af integrationer til telemarketing-systemet, Herobase, adserveren, Adform, og email-systemet, Mailchimp, erstatter manuelle datakørsler og sikrer forankring af data i rette systemer.
- Opsamling, strukturering og konsolidering af datapunkter igennem hele salgsprocessen giver indsigt i effekten på tværs af kanaler og aktiviteter.
Etablering af multi-kanal salgsløsning trækker flere kunder ind.
Teleselskabet Call me, en del af Telia, ledte efter løsninger, der kunne løfte rekrutteringen af nye kunder. Datastack assisterede med udvikling og implementering af en multi-kanal salgsløsning, der aktiverer flere kanaler i salgsprocessen. Løsningen distribuerer automatisk kundeemner, der ikke konverterer via telesalgskanalen, til retargeting-kampagner i adserveren, Adform, og til email-kampagner i email-systemet, Mailchimp.
Cases
Coloplast
Øget konverteringsrate og dybere indsigt i processen fra emne til rekrutteret patient.
Elektron
Etablering af ny salgskanal med toptunet flow for oprettelse af energiaftaler.
Energi Fyn
Emnekvalificering, dataforædling og en dyberere indsigt i effekten af de kommercielle aktiviteter.
Falck Healthcare
Automatiseret behandling og forædling af emnedata giver flere kunder.
FIT
Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen.
Læger uden grænser
Systemintegrationer til understøttelse af fundraising og kvalificering af emnedata.
Modstrøm
Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration.
Proactiv
Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde.
Røde Kors
Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising.
SK Energi
Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen.
SK Forsyning
Oprydning, konsolidering og forædling af kundedata gør processerne nemmere.
Telenor
Central løsning til administration og automatisering af emnedata, samtykker og effektmåling.
Teleselskabet 3
Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler?
Andel Energi
Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter.