Case: Call me
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Udvikling og implementering af salgsløsning løfter konverteringsraten ved automatisk at distribuere kunde- emner, der ikke konverterer via telesalg, til display-retargeting og email-marketing.
  • Etablering af integrationer til telemarketing-systemet, Herobase, adserveren, Adform, og email-systemet, Mailchimp, erstatter manuelle datakørsler og sikrer forankring af data i rette systemer.
  • Opsamling, strukturering og konsolidering af datapunkter igennem hele salgsprocessen giver indsigt i effekten på tværs af kanaler og aktiviteter.

Etablering af multi-kanal salgsløsning trækker flere kunder ind.

Teleselskabet Call me, en del af Telia, ledte efter løsninger, der kunne løfte rekrutteringen af nye kunder. Datastack assisterede med udvikling og implementering af en multi-kanal salgsløsning, der aktiverer flere kanaler i salgsprocessen. Løsningen distribuerer automatisk kundeemner, der ikke konverterer via telesalgskanalen, til retargeting-kampagner i adserveren, Adform, og til email-kampagner i email-systemet, Mailchimp.


Cases