Case: Elektron
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Udvikling og implementering af digital salgsløsning til in-store salgskanal øger kundebasen med over 115% på 15 måneder.
- Implementering af CPR, DAWA og email-validering i processen for aftaleoprettelse sikrer høj datakvalitet og sparer kunderne for unødig indtastning.
- Konsolidering og strukturering af datasæt leverer detaljerede indsigter direkte til PowerBI via fleksibelt integrationslag.
Implementering af in-store salgskanal trækker nye kunder til.
Det århusianske energiselskab Elektron må tænke kreativt for at vinde nye kunder i det konkurrenceprægede energimarked. Datastack har udviklet og implementeret en digital, in-store salgsløsning, hvorfra nye kunder kan oprette sig med ganske få kliks. Løsningen kan nemt udrulles til nye lokationer og benytter en række dataopslag, der sparer kunderne for unødig indtastning, udelukker dubletoprettelser og sikrer en høj datakvalitet.
Cases
Energi Fyn
Emnekvalificering, dataforædling og en dyberere indsigt i effekten af de kommercielle aktiviteter.
Falck Healthcare
Automatiseret behandling og forædling af emnedata giver flere kunder.
FIT
Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen.
Læger uden grænser
Systemintegrationer til understøttelse af fundraising og kvalificering af emnedata.
Modstrøm
Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration.
Proactiv
Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde.
Røde Kors
Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising.
SK Energi
Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen.
SK Forsyning
Oprydning, konsolidering og forædling af kundedata gør processerne nemmere.
Telenor
Central løsning til administration og automatisering af emnedata, samtykker og effektmåling.
Teleselskabet 3
Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler?
Andel Energi
Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter.
Call me
Fleksible kanalintegrationer til opsamling og forædling af emne- og kampagnedata.
Coloplast
Øget konverteringsrate og dybere indsigt i processen fra emne til rekrutteret patient.