Case: Elektron
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Udvikling og implementering af digital salgsløsning til in-store salgskanal øger kundebasen med over 115% på 15 måneder.
  • Implementering af CPR, DAWA og email-validering i processen for aftaleoprettelse sikrer høj datakvalitet og sparer kunderne for unødig indtastning.
  • Konsolidering og strukturering af datasæt leverer detaljerede indsigter direkte til PowerBI via fleksibelt integrationslag.

Implementering af in-store salgskanal trækker nye kunder til.

Det århusianske energiselskab Elektron må tænke kreativt for at vinde nye kunder i det konkurrenceprægede energimarked. Datastack har udviklet og implementeret en digital, in-store salgsløsning, hvorfra nye kunder kan oprette sig med ganske få kliks. Løsningen kan nemt udrulles til nye lokationer og benytter en række dataopslag, der sparer kunderne for unødig indtastning, udelukker dubletoprettelser og sikrer en høj datakvalitet.


Cases