Case: Modstrøm
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Implementering af prædiktiv lead-scoring identificerer profiler og segmenter, der konverterer 426% højere end det gennemsnitlige kundeemne.
  • Løsning for samtykke- administration reducerer antallet af klagesager og sikrer, at samtykker altid opbevares, dokumenteres og vedligeholdes efter gældende lovgivning.
  • Etablering af avanceret salgsmotor indhenter, identificerer og segmenterer automatisk kundeemner og sender dem videre til mest kvalificerede salgsaktivitet.

Konverteringsraten løftet med 426%.

Modstrøm er på få år vokset til at blive en væsentlig spiller på det danske energimarked. I et stærkt konkurrencepræget marked har Modstrøm formået at opretholde en gennemsnitlig vækst fra år til år på mere end 20%. Kommerciel direktør, Carsten Lund Hansen fortæller om partnerskabet med Datastack, “I tæt samarbejde med Datastack har vi løst en lang række kundevendte use cases og etableret en kommerciel motor, som kontinuerligt har bidraget til at levere en imponerende kundevækst i et lavinteresse marked.”


Cases