Case: Coloplast
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Etablering af ‘website API-lag’ opsamler og konsoliderer detaljerede interaktionsdata omkring besøgende og leverer håndgribelige indsigter i, hvordan konverteringsraten fra besøg til patient øges.
- Implementering af løsning til opsamling og kvalificering af online patienttilmeldinger forbinder automatisk tilmeldte patienter med rette ‘healthcare professional’ og forbedrer patientoplevelsen.
- Udvikling af integrationslag for website-platformen, Coloplast Care, gør det hurtigt og agilt at implementere, teste og iterere brugervendte ideer.
Løsning for patient- tilmeldinger forbedrer konverteringsrate og patientoplevelse.
Coloplast er global markedsleder inden for sygeartikler til stomi, kontinens og urologi. Supportprogrammet, Coloplast Care, er en vigtig kanal i uddannelsen og rekrutteringen af nye patienter. Datastack har hjulpet Coloplast med at implementere en digital løsning, der forbinder online patienttilmeldinger via Coloplast Care med ‘healthcare professionals’ teamet. Løsningen øger konverteringsraten fra Coloplast Care tilmelding til Coloplast-bruger og forbedrer samtidig patiententoplevelsen.
Cases

Elektron
Etablering af ny salgskanal med toptunet flow for oprettelse af energiaftaler.

Energi Fyn
Emnekvalificering, dataforædling og en dyberere indsigt i effekten af de kommercielle aktiviteter.

Falck Healthcare
Automatiseret behandling og forædling af emnedata giver flere kunder.

FIT
Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen.

Læger uden grænser
Systemintegrationer til understøttelse af fundraising og kvalificering af emnedata.

Modstrøm
Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration.

Proactiv
Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde.

Røde Kors
Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising.

SK Energi
Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen.

SK Forsyning
Oprydning, konsolidering og forædling af kundedata gør processerne nemmere.

Telenor
Central løsning til administration og automatisering af emnedata, samtykker og effektmåling.

Teleselskabet 3
Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler?

Andel Energi
Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter.

Call me
Fleksible kanalintegrationer til opsamling og forædling af emne- og kampagnedata.