Case: Coloplast
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Etablering af ‘website API-lag’ opsamler og konsoliderer detaljerede interaktionsdata omkring besøgende og leverer håndgribelige indsigter i, hvordan konverteringsraten fra besøg til patient øges.
  • Implementering af løsning til opsamling og kvalificering af online patienttilmeldinger forbinder automatisk tilmeldte patienter med rette ‘healthcare professional’ og forbedrer patientoplevelsen.
  • Udvikling af integrationslag for website-platformen, Coloplast Care, gør det hurtigt og agilt at implementere, teste og iterere brugervendte ideer.

Løsning for patient- tilmeldinger forbedrer konverteringsrate og patientoplevelse.

Coloplast er global markedsleder inden for sygeartikler til stomi, kontinens og urologi. Supportprogrammet, Coloplast Care, er en vigtig kanal i uddannelsen og rekrutteringen af nye patienter. Datastack har hjulpet Coloplast med at implementere en digital løsning, der forbinder online patienttilmeldinger via Coloplast Care med ‘healthcare professionals’ teamet. Løsningen øger konverteringsraten fra Coloplast Care tilmelding til Coloplast-bruger og forbedrer samtidig patiententoplevelsen.


Cases