Case: Teleselskabet 3
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Løsning til automatisk opsamling, kvalificering og distribution af kundeemner til mest kvalificerede salgskanal øger salgseffektiviteten med 180%.
  • Etablering af tracking-motor binder online og offline kanaler sammen for bl.a. at måle effekten af, hvilke digitale marketingindsatser, der til den laveste pris, leverer de emner, der konverterer til højværdi kunder.
  • Samkøring af datasæt og forædling af kundeemner på tværs af datapunkter fra SAS Institute, Formstack, Sleeknote, Kayako, Barilliance, Microsoft 365, 3.dk, Google Ads, Facebook, og LinkedIn.

Millioner af datapunkter omsættes til kommercielle resultater.

Teleselskabet 3 betjener i Danmark mere end 1,4 millioner kunder svarende til knap 20% af det danske telemarked. Datastack har etableret en løsning, der opsamler, kvalificerer og distribuerer kundemner til det relevante team eller den relevante account manager. Emnet markeres som nysalg, krydssalg, winback eller fastholdelse og forædles med relevante data, der bidrager til en bedre kundedialog. Løsningen tracker samtidig emnets rejse fra interaktion med marketingkanaler til indgået kontrakt og leverer disse indsigter i et struktureret datasæt til business intelligence.


Cases