Case: Læger uden grænser
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Udvikling og implementering af fundraising-løsning administrerer og tracker fundraising-aktiviteter og afspejler effekten direkte i Salesforce.
- Etablering af daglige og eventbaserede datakørsler fjerner unødige persondata i eksterne systemer og sikrer fuld compliance med persondata- forordningen.
- Integrationer til Salesforce og fundraising-bureauers telemarketing-systemer sikrer dataejerskab igennem hele fundraising-processen, samt forankring af data i rette systemer.
Automatiseret fundraising-løsning forbedrer effektivitet og compliance.
For Læger uden grænser, der er blandt de ledende, danske NGOer, er fundraising en afgørende disciplin. Datastack har hjulpet med at udvikle og implementere en løsning til automatisering af fundraisingprocessen. Løsningen kvalificerer og distribuerer automatisk donoremner mellem Salesforce CRM og eksterne fundraising-bureauer. De bedst kvalificerede donoremner udvælges på basis af en række regelsæt, sendes til relevante kampagner og fjernes derefter igen således, at persondata ikke gemmes hos eksterne partnere i længere tid end højst nødvendigt.
Cases
Modstrøm
Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration.
Proactiv
Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde.
Røde Kors
Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising.
SK Energi
Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen.
SK Forsyning
Oprydning, konsolidering og forædling af kundedata gør processerne nemmere.
Telenor
Central løsning til administration og automatisering af emnedata, samtykker og effektmåling.
Teleselskabet 3
Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler?
Andel Energi
Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter.
Call me
Fleksible kanalintegrationer til opsamling og forædling af emne- og kampagnedata.
Coloplast
Øget konverteringsrate og dybere indsigt i processen fra emne til rekrutteret patient.
Elektron
Etablering af ny salgskanal med toptunet flow for oprettelse af energiaftaler.
Energi Fyn
Emnekvalificering, dataforædling og en dyberere indsigt i effekten af de kommercielle aktiviteter.
Falck Healthcare
Automatiseret behandling og forædling af emnedata giver flere kunder.
FIT
Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen.