Case: Telenor
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Udvikling og implementering af central løsning til samtykke- og emneadministration for privat og erhverv erstatter fragmenterede forretningsregler, datakørsler, systemer og manuel håndtering.
- Etablering af fleksibelt API-lag for eksterne partnere og interne systemer gør det enkelt og hurtigt at vedligeholde, justere og introducere nye integrations- punkter og datasæt.
- Dybe integrationer til kerne- systemer og datavarehus sikrer forankring af samtykke- og emnedata i rette systemer.
Central emne- administration erstatter fragmenterede løsninger.
Telenor er, med mere end 1.700.000 millioner kunder, et af Danmarks ledende teleselskaber. Datastack har hjulpet med at udvikle og implementere en central løsning til samtykke- og emneadministration, der understøtter Telenors salgskanaler. Senior Lead Manager, Thomas Emil Mortensen, fortæller om samarbejdet med Datastack “Fra komplekse integrationer til indviklede dataprocesser. Datastack løser det hele hurtigt, professionelt og målbart.”
Cases
Teleselskabet 3
Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler?
Andel Energi
Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter.
Call me
Fleksible kanalintegrationer til opsamling og forædling af emne- og kampagnedata.
Coloplast
Øget konverteringsrate og dybere indsigt i processen fra emne til rekrutteret patient.
Elektron
Etablering af ny salgskanal med toptunet flow for oprettelse af energiaftaler.
Energi Fyn
Emnekvalificering, dataforædling og en dyberere indsigt i effekten af de kommercielle aktiviteter.
Falck Healthcare
Automatiseret behandling og forædling af emnedata giver flere kunder.
FIT
Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen.
Læger uden grænser
Systemintegrationer til understøttelse af fundraising og kvalificering af emnedata.
Modstrøm
Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration.
Proactiv
Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde.
Røde Kors
Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising.
SK Energi
Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen.
SK Forsyning
Oprydning, konsolidering og forædling af kundedata gør processerne nemmere.