Case: Telenor
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Udvikling og implementering af central løsning til samtykke- og emneadministration for privat og erhverv erstatter fragmenterede forretningsregler, datakørsler, systemer og manuel håndtering.
  • Etablering af fleksibelt API-lag for eksterne partnere og interne systemer gør det enkelt og hurtigt at vedligeholde, justere og introducere nye integrations- punkter og datasæt.
  • Dybe integrationer til kerne- systemer og datavarehus sikrer forankring af samtykke- og emnedata i rette systemer.

Central emne- administration erstatter fragmenterede løsninger.

Telenor er, med mere end 1.700.000 millioner kunder, et af Danmarks ledende teleselskaber. Datastack har hjulpet med at udvikle og implementere en central løsning til samtykke- og emneadministration, der understøtter Telenors salgskanaler. Senior Lead Manager, Thomas Emil Mortensen, fortæller om samarbejdet med Datastack “Fra komplekse integrationer til indviklede dataprocesser. Datastack løser det hele hurtigt, professionelt og målbart.”


Cases