Case: SK Forsyning
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Udvikling og implementering af API for PBS-tilmeldinger reducerer manuelle processer for både medarbejdere og kunder.
- Automatisk berigelse med data fra CVR, CPR, DAWA og Energinet DataHub reducerer manuel dataindtastning og -verificering med 81%.
- Kunders adresseskift automatiseres med selvbetjeningsløsning, der øger kundetilfredsheden og erstatter manuelt arbejde hos kundeservice.
APIer og datakvalitet erstatter manuelt arbejde og øger kundetilfredsheden.
Forsyningsselskabet SK Forsyning - nu Envafors - håndterer forsyningen til mere end 200.000 borgere i Næstved, Slagelse og omkringliggende kommuner. Datastack har hjulpet Envafors med at øge kundetilfredsheden og opnå besparelser ved at automatisere en række tidskrævende, manuelle processer, der før var håndteret af både kunder og medarbejdere. Løsningerne omfatter udvikling og vedligeholdelse af APIer, introduktion af selvbetjeningsløsninger, samt løbende forædling og kvalitetssikring af kundedata.
Cases 

Telenor
 Central løsning til administration og automatisering af emnedata, samtykker og effektmåling. 

Teleselskabet 3
 Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler? 

Andel Energi
 Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter. 

Call me
 Fleksible kanalintegrationer til opsamling og forædling af emne- og kampagnedata. 

Coloplast
 Øget konverteringsrate og dybere indsigt i processen fra emne til rekrutteret patient. 

Elektron
 Etablering af ny salgskanal med toptunet flow for oprettelse af energiaftaler. 

Energi Fyn
 Emnekvalificering, dataforædling og en dyberere indsigt i effekten af de kommercielle aktiviteter. 

Falck Healthcare
 Automatiseret behandling og forædling af emnedata giver flere kunder. 

FIT
 Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen. 

Læger uden grænser
 Systemintegrationer til understøttelse af fundraising og  kvalificering af emnedata. 

Modstrøm
 Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration. 

Proactiv
 Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde. 

Røde Kors
 Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising. 

SK Energi
 Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen. 

