Case: SK Forsyning
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Udvikling og implementering af API for PBS-tilmeldinger reducerer manuelle processer for både medarbejdere og kunder.
  • Automatisk berigelse med data fra CVR, CPR, DAWA og Energinet DataHub reducerer manuel dataindtastning og -verificering med 81%.
  • Kunders adresseskift automatiseres med selvbetjeningsløsning, der øger kundetilfredsheden og erstatter manuelt arbejde hos kundeservice.

APIer og datakvalitet erstatter manuelt arbejde og øger kundetilfredsheden.

Forsyningsselskabet SK Forsyning - nu Envafors - håndterer forsyningen til mere end 200.000 borgere i Næstved, Slagelse og omkringliggende kommuner. Datastack har hjulpet Envafors med at øge kundetilfredsheden og opnå besparelser ved at automatisere en række tidskrævende, manuelle processer, der før var håndteret af både kunder og medarbejdere. Løsningerne omfatter udvikling og vedligeholdelse af APIer, introduktion af selvbetjeningsløsninger, samt løbende forædling og kvalitetssikring af kundedata.


Cases