Case: Proactiv
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Udvikling og implementering af ‘website API-lag’ opsamler og konsoliderer op mod 1.500.000 millioner interaktionsdata omkring besøgende dagligt.
  • Etablering af tracking-løsning binder digitale interaktioner sammen for bl.a. at måle effekten af, hvilke digitale marketingindsatser, der til den laveste pris, konverterer besøgende til højværdi kunder.
  • Strukturering og aggregering af datapunkter giver indsigter i den bedst mulige kombinatorik af målgruppe, kanal, budskab, timing og frekvens for marketingindsatser på tværs af kanalerne Instagram, SEM, Facebook, display, affiliate, television og influencers.

Avanceret tracking- løsning identificerer stort optimerings- potentiale.

Proactiv, Nestlé Skin Health, er en global producent af dermatologiske hudprodukter. Datastack har hjulpet med at udvikle og implementere en central løsning til understøttelse af Proactivs førstepartsdata-strategi. Løsningen opsamler, tracker og aggregerer marketing- og ecommerce- interaktioner for at levere en avanceret effektmåling af marketingindsatser på tværs af kanaler. På baggrund af op mod 1.500.000 millioner daglige datapunkter producerer løsningen en række konkrete anbefalinger til optimering konverteringsrater.


Cases