Case: Falck Healthcare
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Udvikling og implementering af løsning til automatisk opsamling, kvalificering og distribution af kundeemner til mest kvalificerede salgsaktivitet øger salgseffektiviteten med 164%.
- Etablering af API-integrationer til datavarehus eliminerer håndholdt datahåndtering og reducerer tiden fra udvist interesse til udført salgsaktivitet.
- Automatisk forædling og segmentering af emnedata i kategorierne nysalg, krydssalg, winback og fastholdelse sikrer kontinuitet i de kommercielle aktiviteter.
Øget datakvalitet og automatisering forbedrer kunde- rekrutteringen
Falck Healthcare er blandt Skandinaviens førende leverandører af sundhedsydelser. I tæt samarbejde med Falck Healthcares medie- og reklamebureauer har Datastack udviklet og implementeret en løsning til understøttelse af interne salgskanaler. Løsningen opsamler kundeemner, forædler emnerne med relevante data, segmenterer emnerne i kategorierne nysalg, krydssalg, winback og fastholdelse, og distribuerer automatisk emnerne til kvalificerede salgsaktiviteter. Alle datapunkter opsamles, struktureres og forankres via API-integrationer til Falck Healthcares datavarehus.
Cases
FIT
Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen.
Læger uden grænser
Systemintegrationer til understøttelse af fundraising og kvalificering af emnedata.
Modstrøm
Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration.
Proactiv
Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde.
Røde Kors
Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising.
SK Energi
Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen.
SK Forsyning
Oprydning, konsolidering og forædling af kundedata gør processerne nemmere.
Telenor
Central løsning til administration og automatisering af emnedata, samtykker og effektmåling.
Teleselskabet 3
Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler?
Andel Energi
Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter.
Call me
Fleksible kanalintegrationer til opsamling og forædling af emne- og kampagnedata.
Coloplast
Øget konverteringsrate og dybere indsigt i processen fra emne til rekrutteret patient.
Elektron
Etablering af ny salgskanal med toptunet flow for oprettelse af energiaftaler.
Energi Fyn
Emnekvalificering, dataforædling og en dyberere indsigt i effekten af de kommercielle aktiviteter.