Case: Falck Healthcare
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Udvikling og implementering af løsning til automatisk opsamling, kvalificering og distribution af kundeemner til mest kvalificerede salgsaktivitet øger salgseffektiviteten med 164%.
  • Etablering af API-integrationer til datavarehus eliminerer håndholdt datahåndtering og reducerer tiden fra udvist interesse til udført salgsaktivitet.
  • Automatisk forædling og segmentering af emnedata i kategorierne nysalg, krydssalg, winback og fastholdelse sikrer kontinuitet i de kommercielle aktiviteter.

Øget datakvalitet og automatisering forbedrer kunde- rekrutteringen

Falck Healthcare er blandt Skandinaviens førende leverandører af sundhedsydelser. I tæt samarbejde med Falck Healthcares medie- og reklamebureauer har Datastack udviklet og implementeret en løsning til understøttelse af interne salgskanaler. Løsningen opsamler kundeemner, forædler emnerne med relevante data, segmenterer emnerne i kategorierne nysalg, krydssalg, winback og fastholdelse, og distribuerer automatisk emnerne til kvalificerede salgsaktiviteter. Alle datapunkter opsamles, struktureres og forankres via API-integrationer til Falck Healthcares datavarehus.


Cases