Case: Energi Fyn
Tre resultater, der er værd at nævne:
- Udvikling og implementering af løsning til marketing- effektmåling, identificerer hvilke aktiviteter og kampagner, der attribuerer til effektive salg online og offline.
- Etablering af APIer til opsamling, forædling, kvalificering og distribution af kundeemner øger datakvaliteten og automatiserer håndholdt datavask og emnehåndtering.
- Central integrationsløsning for samkøring, identifikation og berigelse af kunde og emnedata på tværs af kommunikations- platforme, forsyningsdata og CRM.
Kommercielle løsninger leverer nye indsigter og nye kunder.
Energifyn er blandt de ældste og største, danske energiselskaber. I fællesskab med marketingdirektør, Kenneth Christiansen, og hans kommercielle team, har Datastack udviklet og implementeret en række løsninger, der effektiviserer kunderejsen fra marketing til salg. Kenneth Christiansen fortæller om partnerskabet, “Vi har fået en detaljeret indsigt på tværs af vores kommercielle aktiviteter, og en seriøs og kompetent partner i Datastack.”
Cases
Falck Healthcare
Automatiseret behandling og forædling af emnedata giver flere kunder.
FIT
Dyb integration til KMD Easy Energy og Energinet Datahub øger automatiseringen.
Læger uden grænser
Systemintegrationer til understøttelse af fundraising og kvalificering af emnedata.
Modstrøm
Konverteringsraten løftet med 426% og komplet automatisering af samtykkeadministration.
Proactiv
Tracking og effektmåling af den digitale kunderejse fra klik til kunde.
Røde Kors
Fra ustrukturerede data til unikke personer øger effekten af kampagner og fundraising.
SK Energi
Kommerciel transformation vender flerårig kundeafgang til en nettotilvækst i kundebasen.
SK Forsyning
Oprydning, konsolidering og forædling af kundedata gør processerne nemmere.
Telenor
Central løsning til administration og automatisering af emnedata, samtykker og effektmåling.
Teleselskabet 3
Hvad koster det at rekruttere en kunde på tværs af offline og online kanaler?
Andel Energi
Fastholdelsesgraden øget med 65% i særligt udsatte kundesegmenter.
Call me
Fleksible kanalintegrationer til opsamling og forædling af emne- og kampagnedata.
Coloplast
Øget konverteringsrate og dybere indsigt i processen fra emne til rekrutteret patient.
Elektron
Etablering af ny salgskanal med toptunet flow for oprettelse af energiaftaler.