Case: Energi Fyn
Tre resultater, der er værd at nævne:
  • Udvikling og implementering af løsning til marketing- effektmåling, identificerer hvilke aktiviteter og kampagner, der attribuerer til effektive salg online og offline.
  • Etablering af APIer til opsamling, forædling, kvalificering og distribution af kundeemner øger datakvaliteten og automatiserer håndholdt datavask og emnehåndtering.
  • Central integrationsløsning for samkøring, identifikation og berigelse af kunde og emnedata på tværs af kommunikations- platforme, forsyningsdata og CRM.

Kommercielle løsninger leverer nye indsigter og nye kunder.

Energifyn er blandt de ældste og største, danske energiselskaber. I fællesskab med marketingdirektør, Kenneth Christiansen, og hans kommercielle team, har Datastack udviklet og implementeret en række løsninger, der effektiviserer kunderejsen fra marketing til salg. Kenneth Christiansen fortæller om partnerskabet, “Vi har fået en detaljeret indsigt på tværs af vores kommercielle aktiviteter, og en seriøs og kompetent partner i Datastack.”


Cases